dijous, 10 de juny del 2010

Felicitats, i una abraçada a totes, això és el final ...

Realment, tot i no conèixer-nos personalment, sintonitzo perfectament amb la Mercè i el seu missatge final del blog, del qual podria fer un "cortar i pegar" amb total sinceritat. Una abraçada per a tu. Confesso que m'ha estat difícil adaptar-me a una experiència del treball virtual en grup i que m'ha proporcionat també uns quants períodes d'angoixa; és el preu per un aprenentatge no presencial, exigeix molta més constància i equilibri emocional.

Agraeixo sincerament a la M Carme i a la Mercè les dosis de feina i voluntat que han dedicat al grup sobretot en alguns períodes intensos, i a la Raquel una felicitació pel seu coratge, crec que és qui tenia més dificultat en afrontar aquest projecte i tot i així es va acabar incorporant sense saber si seria ben rebuda (com sí que va ser, evidentment).

En global, a part de la valoració més objectiva que pugui fer el tutor, jo no puc trobar cap sensació negativa dins meu quan penso en "Menage à quatre", sinó una sensació de satisfacció i felicitat; de tot cor us dic que ha estat una experiència fantàstica, i que us asseguro que tots hi hem après molt. La comunicació en grup, tot i ser millorable, l'hem resolt amb correcció i aprenent-te molt, i les competències TIC no tinc cap dubte que les hem adquirit de manera satisfactòria.

S.S.S.

Toni Pardina
Estudiant (ara ja sí!) d'Informació i Documentació
Universitat Oberta de Catalunya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada